Just In My Style , I'll tell U My ♥ . So ,This Is My Confessions . Drop That Beat

Saturday, June 16, 2012

I MISS MY BLOG


Assalamualaikum.... waa lame da x berblogging .. rinduuu ! aku bizi giler sampai tader mase na blog . online pun pakai nphone jew . bosangg . life aku da ta mcam dulu . dulu banyak mase lapang skung , bizi bekerja . banyak pengalaman kerja yang aku dapat . Insyaallah aku akan terus berusaha untuk merealisasikan impian papa aku . selain tu , aku ader gak impian tersendiri kenapa aku teruskan untuk jadi nurse ..  ape impian aku tuu ? bialah rahsia dulu buat seketika yaa . dalam mase  5 bulan aku tinggalkan dunia blog nie , banyak sangat pengalaman pahit dan manis yang aku tempuhi . kalo boley memang na taip tiap pengalaman yg di lalui tapi tu lah , mase tader ye .. mase aku , hanya untuk kerja and menimba ilmu . macam ta caye kangg , aku jadi mature macam nie . hahaha . mature laa sangat ! aku nak cerita ape lagi ea ?? kisah cinta ?? kisah cinta ku boringg . hahaha . i've no love story right now .. okey lah ,, uncle da call marah-marah suruh turun ambik baju , aku off dulu lah , nanti ader free , aku paksakan jari untuk menaip lagi . okey baby . tata

No comments:

Post a Comment

Give ur love here