Just In My Style , I'll tell U My ♥ . So ,This Is My Confessions . Drop That Beat

Friday, July 22, 2011

DATING WITH MR.BIEBER ♥

cuti mid-sem 1 minggu nie , aku jumpa ngn pujaan haty aku , Justin Bieber . So , kiteorang pun dating laa kat Pantai Cahaya Bulan . . Aku bahagia di samping dya . Lurve u lah JB  . . huhuhu .. seronok sangat taw . . tibetibe aku rase peha aku di cubit . haisshh ape ni Bieber , maenmaen cubit paha lak . " hoiii nisaaaa !!!!!!! bangungggggggggggg . . . . . solat subuh !!!! " ehh sejak bile lak Bieber nie suara macam perempuan , siap suruh aku solat lagi . . ???? paha aku makin sakit di cubit sampai aku tersedar . . bie?? bie?? mner bieber nieee ??? " heh !! tade bieber bibir bubur , dah! bangunggg mandi ! solat !! mimpi jew tahu budak ni !! " yong membebel . . alaa aku mimpi rupenyer . . ingatkan betulbetul dating ngan bieber :( aku pun bangun , mandi , pastu solat . . petang tu , aku memikirkan mimpi aku dating ngn mr.bieber ni . . alahai . asyik bermimpi jew aku nie ,ape nak jadi . . ta payah berangan dapat dating ngn mr.bieber laa . . . tu cuma mimpi , mainan tido . tapi tapelah , aku buat laa satu gambar aku ngn bieber dating kat tepi pantai nie . . . aku bagi mr.z tgk gambar nie , dye gelak . cakap ta abisabis ngn JB .. abe ta minat JB . da lah , siapkan assigment tu , jgn ngoya jah kijo . huhuhu . ni laa gambar aku ngn mr.bieber . hampir nak same ngn situasi dalam mimpi aku . hahaha . ok . stop sampai sini . no more pikirpikir sal bieber nie . berakhir di sini . . 


No comments:

Post a Comment

Give ur love here