Just In My Style , I'll tell U My ♥ . So ,This Is My Confessions . Drop That Beat

Friday, July 15, 2011

KAMI SIBUK

minggu ni aku ngn mr.z ta contact . kenape? sebab kami sibuk . siang hary , time aku pergi kelas , dye tido . malam lak , time aku free , dye lak keje . aku memang tak suke dye keje shif malam . nanti dye sibuk n ta dodoikan aku tido , pastu ta cakap " i luv u " kat aku sebelum tido . (mengade betul laa kau ni , kan kna kan ? ) kalo keadaan ni berterusan , nanti aku sakit merindui jadiknyer . pastu hubungan lak akan jadi hambar , pudar . . huhuhu . tapi tapi tapi , apa kan daye , kami samasama sedang mengejar kerjaya . aku pun banyak keje kena buat . aku nak pointer naik sem ni and semsem depan . aku harap dye ta lupakan aku walau kat mner jep dye berada same macam aku tak lupakan dye . Insyallah hubungan akan berkekalan kalo kami saling mempercayai and menghormati hubungan kami ni . papepun , aku memang sepi tanpa diiiiiiiaa . 


No comments:

Post a Comment

Give ur love here