Just In My Style , I'll tell U My ♥ . So ,This Is My Confessions . Drop That Beat

Saturday, November 19, 2011

CERITA DARI HATY


assalamualaikum dan salam satu malaysia semua . sekarang aku da naik sem 4 . 
tahun nie tahun last aku blaja so , kene hard laa ckit . cuti sem baru nie aku banyak
 memory yg ad buat aku tersenyum ad jugak yang buat aku patah aty . 
meh aku citer yang hepi dulu .. pertama , aku balik , aku lepak kejap ngn mr.z .. 
bualbual kosong . dapat rase yang aku ngn dye da makin renggang . 
kedua , aku kene pergi blaja kete yang bertahun ta siapsiap ag.... akhirnya , aku lulus .
yeyyyy . I da dapat lesen . hahaha . tu pun na kecoh . lepas da dapat lesen tu ,
ape lagi ,, bawak laa budakbudak nie g jalanjalan .  syok jalanjalan sampai kete mati
tengah jalan sebab ta perasan yang minyak da kering . hehehe .
ketiga , aku contact balik ngn kawan lame aku . kawan yang terpisah lepas UPSR dulu .
aku memang da lame cari dye tapi x jupejupe . ari tu aku online facebook ,
then tengok kat fren request , dye add aku . Ya Allah ! hepi tak tehingga aku .
ase na gulingguling jew atas lantai bile nengok name dye . hope , pasni persahabatan
aku and dye kembali terjalin laa . aku sayang giler kat dye . 
keempat .. aku balik kampung aku then , yang buat aku tersengih sampai nak
 tercabut gigi ialah aku da baik ngn ayah sedara aku . kiteorang gaduh
besar dulu .bpe tahun da ta cakap . aku memang rindu dye .
mase balik baru nie , aku branikan diri tuk salam ngn dye . pas pada tu ,
dye da mula cakap ngn aku . memory sedey lak , mule2 aku ngn mr.z
cam da xley baik . nphone aku pulak jatuh lam air mase gaduh ngn mr.z,
pastu aku putus kawan da kut ngn arzan . sedey kan ? arzan da lupe aku kut .
aku tengok dye happy jew kat sane . ta ingat aku langsung . sakit aty bile tengok
dye kua suka suki ngn budakbudak sane . tpi dye cakap , aku bukan awek dye nak
halanghalang dye . hmmm . patah aty jugak laa . thanks kat mirah and amer
sebab sentiasa temankan aku . aku malas na pikir pape ag , aku na study .. 

No comments:

Post a Comment

Give ur love here