Just In My Style , I'll tell U My ♥ . So ,This Is My Confessions . Drop That Beat

Thursday, December 15, 2011

SELAMAT TINGGAL KAWANKU


selamat tinggal kawanku .. tak mudah untuk aku pergi .. bila wajahmu sentiasa di hati ini ... ya Allah . berat haty aku na ucap selamat tinggal kat kawan kawan casa sonati , casa mahkota dan terutama sekali kawan kawan bilik 531 . sumpah ! aku memang ta sanggup . tapi , nak , or tak nak , aku harus jugak ucap selamat tinggal untuk mereka . aku harus pergi . keputusan telah di buat oleh family aku . aku hanya mengikut walau berat giler haty aku niee . aku seronok belajar graphic . aku gembira jadi budak art & design . aku bahagia ada kawan kawan yang sangat amat baek kat cni . aku ta kan pernah lupa semua budi kawan kawan aku kat cni . sumpah ! tak kan pernah lupa . wana , yana , yom , emma , alang , ilaa , shera , adda , una , nad , .. kite semua da macam adik beradik kan ? rapat sesangat ... nissa akan rindu semua nieee . rindu saat gaduh ngn korang , rindu saat kite semua bergurau senda , rindu semua . terutama dengan wana .... teman sekatil , teman sekelas , teman segroup , teman luahan haty . huhuhu . kemana aja biasa dengan dye , buat keje pun ngn dye ... kalo kena marah kat lect pun , sekali ngn dye , hahaha . sorry wana sebab dapat kawan yang teruk macam nissa niee . aku ta tahu nak tulis ape lagi . sebab aku ta dapat nak luahkan macam maner rase berat haty niee na tinggalkan semua memory kat cni ... papepun , harap kawan kawan kat cni ta lupakan aku jugak . ader mase free , nissa datang lepak sonati ea . boley tak ?? okey laaa . belajar rajin rajin ea . selamat tinggal semua . i'll miss u all . :'( 

1 comment:

ShayunkChumil said...

una pon windu nisa.. erm, nape benti blaja?
thanx 4 being my friend :)

Post a Comment

Give ur love here