Just In My Style , I'll tell U My ♥ . So ,This Is My Confessions . Drop That Beat

Monday, May 30, 2011

HEY MONEY !!


money ! money ! money ! money ni memang betul buat manusia gilaaaa laaa .. aku ni da separuh gilaaaa sebab money ...! aku sekarang nak makan pun berkira sebab ta ader money . duit pinjaman pun masuk bulan 9 , macam maner aku nak sara hidup aku selama 4 bulan nie ??? nak mintak ngan papa , papa pun da banyak giler abis money untuk aku .. agpun , papa masih ader banyak tanggungan laen lagi . aku tak sampai aty nak susahkan papa ... :( nampak gayanyer , aku terpaksalah belajar sambil bekerja .. tapi kan , nak cari kerja kat maner? keje ape? aku ta kisah keje pape pun asalkan aku dapat duit halal .. aku harap pihak atasan berbelas kasihan laa kat kiteorang nie .. diorang tak pikir ker , macam maner kiteorang nak sara hidup as student ni? jauh dari family , kenderaan sendiri pun taa der ... macam maner kalo student tu betul-betul ta ader duit? memang ta dapat nak terus belajar laa macam nie .. diorang pikir , kiteorang semua nie anak tauke balak ke ??? hadooooiii ta paham aku ... 

No comments:

Post a Comment

Give ur love here