Just In My Style , I'll tell U My ♥ . So ,This Is My Confessions . Drop That Beat

Wednesday, May 25, 2011

UJIAN MEMANDU

25.Mei.2011, akhirnya sampai jugak tahap aku untuk mendapatkan lesen yang halal .. hehehe . selama ni aku memandu secara haram jew .. aku bangun pagi-pagi , siap-siap then pergi ambik mirah dan terus bertolak ke Lamar Bakti iatu institut memandu yang aku belajar .. dari pagi-pagi lagi rasa nerves taw ... huh .. bahagian motor aku bernumber 63 , manakala kereta aku bernumber 72 .. Bila turn aku  untuk d uji , aku memang ketar lerrr tapi aku kuatkan semangat ... bile pergi ambik keputusan tu ALHAMDULILLAH , aku lulus .. yeyyy boley p jalan-jalan tanpa was-was lagi ... pastu turn kereta pulak , mase tu cuaca panas giler , aku baru jew makan tengah hari then da kena panggil tu lapor diri .. aku terus pergi , mula-mula kena naik bukit , pastu buat parking , last sekali kena buat tiga penjuru ... tapi sayang , aku kandas.. aku kandas bahagian bukit , so , kena r repeat .. alaaaaaa frustnyer aku .... then rase da ta der mood nak buat ujian memandu bahagian jalan raya ... tapi terpaksa kuatkan diri untuk meneruskan ujian nie , ALHAMDULILLAH  aku lulus bahagian jalan raya ... 

sebelum test 

ready to test 

titi

kon

thank a lot to AMIRAH SYAHIRAH sebab sanggup temankan aku hari nie ... I love you so much sayang ... nanti temankan lagi eg .. hehehehe . 

p/s: gambar time aku drive ta dapat ambik sebab pihak JPJ ta bagi :( 

No comments:

Post a Comment

Give ur love here