Just In My Style , I'll tell U My ♥ . So ,This Is My Confessions . Drop That Beat

Saturday, June 18, 2011

PERMATA CAMAR

18.jun.2011 aku ngn semua dak AD sem 3 berpeluang melakukan aktiviti bergotong-royang kat rumah anakanak yatim permata camar . mulamula sampai tu aku sebak tengok anakanak yatim nie . diorang kecikkecik lagi . bayabaya adik aku jew . so , d kesempatan ini , aku ngn kawankawan yang laen ambik peluang ni untuk beramah mesra serta bermanjalah ngn ankananak yatim nie sambil bergotong-royong bersamasama . diorang ni rajin semua . pantang d beri arahan berebut-rebut nak buat . adikadik comel yang dapat aku berkenalan & bermanja name nya salam , saiful & rashdan . rase nak buat balik jew adikadik ni kat umah . heeee . . . macammacam gak kisah hidup adikadik nie yang aku curicuri dengar . . memang menyayat aty laa . . ta sanggup aku nak dengar . . mase kami semua nak balik tu . . diorang macam sedey jew terutama salam . . aku pun ase ta sampai aty nak tinggalkan mereka . . aku harap , d laen hari , aku dapt ag jumpa ngn mereka semua . . . anakanak yatim kat rumah permata camar , i love u all . . . . nanti jumpa lagi . . . INSYALLAH . .

dalam kenangan . . . 



bekerja . . .


kenangan kami . . .


berehat sebentar bersama INDOCAFE . . .


in my heart 


aku yang paling bez .. dapat cabutan bertuah 



No comments:

Post a Comment

Give ur love here