Just In My Style , I'll tell U My ♥ . So ,This Is My Confessions . Drop That Beat

Sunday, June 5, 2011

RINDU KAKAK

aku rindu kakak aku , i mean kakak angkat aku . name dye kak gni . . walaupun dye hanya kakak angkat aku tapi aku memang anggap dye macam kakak kandung aky sendiri . . first kenal ngan dye dulu , aku form 2 and dye form 5 . . kiteorang satu dorm sebelum kak gni pindah ke dorm laen . . kak gni nie comel sangatsangat taw . cuteh muteh . dye gak seorang yang memahami dan penyayang . aku suker sangatsangat bermanja ngan dye . banyak kenangan suka duka aku ngn dye . .sekarang nie , da 5 tahun ta jupe . ta dengar suara dye , and ta peluk dye . kiteorang ta lost contact tapi jarak dan waktu seperti memisahkan aku ngn dye . . walau macam maner pun , aku takan lupakan dye . . satusatunyer kakak aku . aku sayang dye . aku rindu dye . aku doakan dye bahagia and berjaya dalam kehidupan dye . Kak Gni , kenangan terindah dalam hidup aku ..

No comments:

Post a Comment

Give ur love here