Just In My Style , I'll tell U My ♥ . So ,This Is My Confessions . Drop That Beat

Monday, August 1, 2011

19 BATANG LILIN

aku da tiup 19 batang lilin ?? huh ! usia semakin meningkat . . . papepun aku tetap aja wish untuk diri aku sendiri , HEPPY BEFDAY !! semoga Allah selamatkan aku di dunia dan di akhirat . . thx banyakbanyak kepada kawankawan yang wish befday aku kat fecebook , still meseg aku and call aku . thx a lot yaa . ♥ korang ketatketat . aku gak ucapkan jutaan thx laa kat yom , yana , ema , wana , ila , alang , adik and pelakon tambahan , una sebab berjaya kenakan aku dengan mandi tepung . hadoiii memang da tak nampak rupa aku , nampak macam antoo pontianak dah . seronok yee korang mandikan aku ngn tepung .. nanty befday korang , siaplah aku kerjakan . hahaha . ta de lah . gurau jep . kah kah kah . c(: beberapa keping gambar sempat di ambil oleh cik ila kita , so , tengok je lah . 






waktu untuk kenakan yom pulak . hissh dye lah ketua
besar dalam kenekan aku ni bersama pembantunya yana 


malang yang tidak berbau . i'm sorry gee . . :'(

thx yee korang  

wif yana ~ my hubby . haha

wif wana ~ teman tidur ku . hoho

wif yom si comel a.k.a MAK aku kt sini


my perfect two ~ ila & wana 


aku nak selitkan sikit sal befday aku tahun lepas ~ 18 tahun , aku jugak di kenakan oleh diorang ni . diorang tibetibe panggil aku and cakap ader yang ta puas aty ngn aku , org tu marah giler kat aku , aku cuak r , pastu bile aku da mcm nak menagis , then

" SUPRISE " 

datang laa ila membawa cake untuk aku . thx yee . aku terharu giler taw . . . . 

 

nilah aku kena , di make-upnya muka aku ngn kek ,
pastu sumbat banyakbanyak kek . haha 


No comments:

Post a Comment

Give ur love here