Just In My Style , I'll tell U My ♥ . So ,This Is My Confessions . Drop That Beat

Thursday, August 18, 2011

ARZAN WOK WOK


ni diaaa bff aku . bestfriend forever . time aku rase nak gaduh , aku cari dye , pastu marahmarah dye ,tapi aku mintak maaf balik . dye layan jew . sebab dye tahu macam maner aty aku .dye tahu aku marah dye bukan sebab benci dye .dye memahami gyler.pastu time aku rase aku nak borakborak hal bodohbodoh , aku cari dye . macammacam ley borak .kadangkadang biler borak ngan dye , lupe segala masalah yang di hadapi . thx aje sebab sudi layan perangai aku yang ntah pape ni .bytheway , aku terharu giler ngn video huk mu buat tu.SUMPAH ! aku memang terharu .heee . ta tahu camner ag na cakap , tapi aku sayang mu lah kawan !aku harap persahabatan kite nie berkekalan laa .aku sayang nak hilang sahabat macam mu . 

janji ngn aku , kite kawan sampai mati eg ?? 

No comments:

Post a Comment

Give ur love here