Just In My Style , I'll tell U My ♥ . So ,This Is My Confessions . Drop That Beat

Thursday, August 4, 2011

BAGAIMANA AKHIRNYA ??


dua tiga minggu ni hubungan aku ngn mr.z renggang . renggang giler . pastu kiteorang asyik gaduh jep . masingmasing buat hal sendiri . ego tinggi menggunung . aku yang paling emosi . tak kene sikit , terus nak hangin . tapi , kalo dye ta buat hal , aku takan nak hangin ta tentu pasal . JAUH !! yes , tu lah masalah utama kami . bila berjauhan ni , macam macam benda negatif menjelma kat sudut otak aku ni . bile bisikan negatif membisik di telinga aku , mula laa aku nak marahmarah then tuduh dye yang bukanbukan . pastu gaduh . pastu aku mula touching . yup zaraaif , saya memang touching sangatsangat ngn awak . kadangkadang rase nak hilang sabar tapi saya masih lagi bertahan demi hubungan kite . saye jugak terus berusaha untuk memahami awak . bile saye cakap perangai awak da berubah n awak akui . . . tapi awak cakap , walau perangai awak berubah tapi haty awak tetap sama n ta berubah sikit pun . tapi pada fahaman saye , perangai n haty ni selaras . kalo perangai berubah , kemungkinan haty pun berubah . kalo haty berubah , perangai pun kemungkinan berubah jugak . awak cakap , kadangkadang awak perlu waktu tuk bersendiri , perlu awaktu tuk awak menjalani kehidupan sendirian .   awak nak maen game , sosial ngn kawankawan . hah ! amik lah banyak maner masa tuk awak bersendirian . pergilah kemana saja awak nak , lakukan apa saja aktiviti yang awak nak buat . saya takan halang , takan membantah . sorry sebab tiap kali awak on9 , saye mesti hangin . so sorry . bila di renungrenung , memang banyak salah saye kat awak . sorry . terjadinya keadaan macam ni sebab kite da lame giler ta jumpa . 5 bulan . saye harap , bile jumpa nanty , kite okay balik . Insyallah . 

mzcd ~ maaf sebab saye selalu buat perangai ngn awak . 
maaf sebab saye ta dapat nak memahami awak . 
maaf jugak sebab saye sentiasa raguragu kat awak . 
sekali lagi maaf sebab saye ta matang dalam hubungan kite .
akhir sekali maaf sebab saye ta buat awak bahagia . 

No comments:

Post a Comment

Give ur love here