Just In My Style , I'll tell U My ♥ . So ,This Is My Confessions . Drop That Beat

Friday, April 1, 2011

CHEF NISSA

Hari niE aku jadi chef .... Huhh bila Raisa jadi chef, hmm mcm mner agaknyer eg?? Hehehehe... Aku sebenarnya bukan jadi chef tapi aku terlibat ngn persembahan tarian untuk majlis pembukaan pertandingan memasak.. 2 hari aku berlatih and last2 minute, kiteorang tukar plan, so part aku naek atas pentas tu kejap jee.. Nasib baek, kalo tak, malu aku nk nenari depan orang ramai.. Aku, Feeq, Mimi, Ecah, Cunli, Daus,Che B, Irwan, Syuk, Nizam,Dom, Ayie, yang terlibat dalam persembahan nie.. Epy jugak laa hari niE.. THANKS A LOT TO Dhieyana Effendi sebab ada d sisi aku... So hilanglah rase takut aku bile ader kawan baek bersama aku...




                                    
                                    

No comments:

Post a Comment

Give ur love here