Just In My Style , I'll tell U My ♥ . So ,This Is My Confessions . Drop That Beat

Wednesday, April 20, 2011

EXAM TIME


Minggu nie aku kena rajin-rajin membaca sebab minggu nie aku da start exam . ngeee~~ ta tw kenape tiap kali nak exam , aku rase seram and berdebar-debar . fuhhh !!! aku nie da laa assesment teruk , so aku harap , exam ni aku dapat result yang ok laa .. mr.z pun nak exam gak . huuu ...  lepas exam , CUTI . hoorey , boley balik . ta sabar nie nak jupe ayah,papa,cu,mama,era,arif,aliaa,sofia,hakim,najwa and tihah. Miss u all damn much sayang . pastu aku gak ta sabar nk jupe mr.z ... dye pun balik lol . aku ader hadiah tuk mr.z semperna befday dye . dye pun cakap ader hadiah gak tuk aku . hadiah ape , aku ta taw. Ehhh da lari tajuk laa... okey , back to da topic , aku mula exam ngn subject CTU ,BEL and VCL . 3 paper jew . watpe nak banyak- banyak . hehehe . aku ta nak laa gagal .... rugi mase and pulus . doakan aku ye korang . aku pun harap korang dapat jawab exam ngn sempurna . semoga kite same-same berjaya ye . AMIN 
To mr.z , study betul-betul ye ,... jawab exam ngn baik . sentiasa berdoa pada Allah swt ... 
pas exam , kite ley jupe . ngeee (gedik siket) ...


Sebelum membaca , berdoalah kita kepada Allah swt . mudah-mudahan kita mendapat berkat dan keredhaan-Nya


No comments:

Post a Comment

Give ur love here