Just In My Style , I'll tell U My ♥ . So ,This Is My Confessions . Drop That Beat

Friday, April 1, 2011

[S][A][H][A][B][A][T]

  
Apa itu sahabat?? Sahabar adalah anugerah yang indah.. Mungkin seseorang boley hidup tanpa kekasih tapi jarang orang boley hidup tanpa sahabat.Bagi aku sahabat tu penting sangat dalam hidup aku..... Aku sayang sangat kat semua sahabat-sahabat aku... Tanpa sahabat, idup aku mesti tak ceria. Aku nk cerita sal sahabat-sahabat yabg rapat dengan aku... MIRAH, TIHAH , AZRI & PIKA.. Diorang niE sahabat baek aku pada zaman sekolah.. Kitorang membesar bersama and banyak kongsi suka duka bersama... Sampai sekarang kiteorang masih lagi kawan tapi memandang kan masing-masing belajar d tempat yang berlainan and berjauhan, kiteorg renggang ckit tapi walau mcm mner pun kiteorang tetap akan jadi sahabat sehingga ke akhir nafas.... 


Ni pics kiteorang semasa kat kampung.... 





ARZAN..dye nie ex aku tapi kiTeorang x serasi bersama , kiteorang wat keputusan tuk jadi sahabat... 



✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿










Da tgk gambar-gambar di atas??? Diorang jugak sahabat baik aku.. Persahabatan erat kami mula terjalin bila kami d satukan dalam satu bilik iaitu Syurga 53~1.. HAHAHA.. hmm.. Pagi petang siang and malam asyik tengok muka diorang jew... Makan same-same , suka duka d kongsi bersama.. Makanan yang secoek pun kiteorang kongsi , tak pe lah kalau bOleh rase sedikit pun asalkan semua dapat rase. Da mcm adik-beradik dah... Aku bersyukur dapat sahabat sebilik yng baik hati and comel-comel semuanya... Aku harap kiteorang semua Berjaya dalam bidang masing-masing...

~~ Dhieyana Effendi , Firna Wana , Ila Ibrahim , Gee Emma , Syahirah Anuar , Harith Iqram , Deylly Omar , Syira Husna, Nazatul Husna , Bile lepas blaja nanti , jangan lupakan Raisa eg...

No comments:

Post a Comment

Give ur love here