Just In My Style , I'll tell U My ♥ . So ,This Is My Confessions . Drop That Beat

Saturday, September 3, 2011

HARY RAYER YANG BAHAGIA

selamat hary rayer kepada semua umat islam di dunia ini . kepada yang mengenali aku , aku minta maaf dari hujung kaki ke hujung rambut andai  katakata aku atau perbuatan aku yang menoreh luka di haty kamu semua . harap di ampunkan dari segi zahir mahupun batin . okey . hary rayer yang bahagia . aper yang bahagia sangat tu ??? dapat duit rayer banyak kah ??? haa , duit rayer pun banyak jugak aku dapat . hehehe . rayer kali nie memang aku sepi tanpa maa aku tapi aku tetap aja cuba bergembira . ye lah . di haryhary mulia nie , aku tanak laa sedeysedey sangat . 

hary rayer pertama ~ aku beraya dengan family . paginyer , lepas solat hary rayer , kiteorang pergi ke kubur arwah ma aku . pastu pergi umah sanak saudara . petangnyer , arzan wok wok datang umah aku ngn kawankawan dye . malam lak , aku beraya ngn chenta aty aku , Zaraaif . rindu giler kat dye . ase nak peluk cium jew . kuang kuang kuang . 

 my family

farzana :)

my papa :)

rayer kedua ~ aku habiskan mase kat umah jew . sanak saudara datang ...

rayer ketiga ~ zaraaif datang ag ngn ewe . ewe tu kawan dyer . pastu aku bawak zaraaif pergi umah mirah . aku rase hepi giler .... hepi kenape ? kerana doa aku di kabulkan . Terima Kasih Allah :) 

 sedapp makan biskut bangg ..

 gambar niee kabur ..

 aku senyum sorangsorang

ta ready agg niee . aku nak tergelak besar .

malamnyer , arzan datang umah aku . . siap solat kat umah aku lagi . hahaha . aku rase macam ader seorang abang lak . then bawak arzan ke umah mirah . pastu aku ajak zaraaif keluar makan , ok , dye kate nak makan kfc . ok , sedia g kfc . sampaisampai kat kfc , orang ramai giler . adooiii . memang tader harapan laa nak makan . da laa dah lewat malam . aku lak buat perangai bodoh , pergi marah kat zaraaif sebab dye mengade nak datang ngn kereta , pastu jalan jem . sebab tu lambat . dye pulak marah aku sebab ta pergi oder awalawal . ta pasalpasal aku campak nphone aku kat lantai . terkejut aku biler zaraaif tunduk amik phone aku tu . rase malu giler aku sebab buat perangai kurang ajar . Sorry sayang . sorry sangatsangat . janji ta buat lagiii . so , lastlast , kiteorang pun balik ngn perut kosong . aku ase ta boley tdo malam tu sebab ase bersalah sangat . aku da minta maaf kat dye . dye cakap dye paham .. 


rayer keempat ~ pagipagi lagi zaraaif msg aku "sa , abe tolok doh " aku ase lemah . lemah giler . rase nak nangis sangatsangat . terpaksa berjauhan lagi dengan dyeee . 


sayang , jaga diri molep dehhh . dont notynoty k . i'll alwiz lurve ue ... 

rayer kelima ~ aku , mirah , tihan n pika rancang nak kua g kbmall . sajesaje bergedix kat sane . rindu nak lepak samesame . arzan ngn amer pun join gak . gembira laa hary niee . pastu yom pulak call cakap na datang . biler jumpe yoms , kecoh satu kfc . heee . malam , mirah , tihah , pika sibuk nak kembali ke fakulty masingmasing . aku ? rayer aku da abis sampai hary niee kut . aku perlu bersiap sedia untuk kembali ker medan perang . huh ! 

geng ribena


tyhah . nissa . pieka . amer . ajang

sweet couple kann ?

the best person in my life :)


No comments:

Post a Comment

Give ur love here