Just In My Style , I'll tell U My ♥ . So ,This Is My Confessions . Drop That Beat

Sunday, September 18, 2011

ASSIGNMENT SEM 3

assalamualaikum dan salam sejahtera . di harap kamu semua sehat dan sentiasa berbahagia .
 okey , berbalik pada tajuk utama , assignment sem 3 , alhamdulillah kerana aku telah 
berjaya menyiapkan dan menghantar semua assignment aku pada tarikh akhir . ingatkan
 ta sempat siap , sempat jugak rupanya . alhamdulillah . tapi tapi tapi , hasil hasil kerja 
aku teruk . hahaha . sebab last minute giler aku buat . aku memang macam nie . suka
 tangguhkan kerja , bila da dekat nak kena anta , baru laa kaluk nak buat keje . nasib 
baek lecture terima kerja kerja aku buat nie , ingatkan dye nak koyak or suruh aku 
bakar da macam sem 1 dulu . hahaha . ok , meh aku tunjukkan kat sape sape yang nak
 tengok hasil kerja aku nie , yang tanak tengok tu , tape lah , aku x kisah .  heee . 

okey , first assignment aku iaitu subject VCL215art history ) ..
aku kena cari seorang pelukis yang hebat , then buat portfolio tentang 
pelukis tersebut . lepas tu , aku bincang ngn wana , nas , alif tuk buat 
keje nie same same . kiteorang pun memilih lah ENCIK YUSOF GHANI . 
kiteorang kena pergi ke kuala lumpur tuk interview encik yusof ghani nie . 
memang di akui , hasil kerja beliau sangat hebat . aku gembira bertemu dan melihat
 hasil karyanya di depan mata aku sendiri ... alhamdulillah , assignment sem 1 
berjalan dengan lancar . siap buat laporan , boleh hantar :) 

besama yusof ghani :)

assignment kedua , subject GDT205typography 
subject nie aku suke . kenape ? nth laa , aku suke . hahaha . dalam subject nie ader 3 task , 
pertama, aku buat bersama wana , iaitu reka font menggunakan flora or fauna . so , 
aku memilih tuk buat font menggunakan badan lebah . kenapa lebah ?? nthlaaa . 
senang jew buat nie . hahaha . berlagak kan ? ok , nengok jew.. 


task 2 pulak , aku kena buat tulisan penuh dalam badan lebah tu menggunakan font 
yang sedia ada , yang nieee , aku da malas nak buat kerana mood aku 
mase tu da nak balik beraya kat kampung . so , aku buat ala kadar jew .
 teruk kan ? so , hasilnyer ala kadar jugak lah jawab nyer . 

nampak macam lebah tak ? tak pun kan ? uwaaaa

task 3 pulak , kena buat font berbentuk . yang nie , aku buat last minute . sebab
 berlagak keje nie senang sangat , hahaha . tapi susah jugak . adoiii . amekaw . 


assignment ke 3 , GDT206 ( 2d animation )
huh ! mengucap panjang sikettt , .... kenapa ? sebab aku liat giler na buat benda nie .. huhu . 
tayah negok eg . aku malu nak tunjuk . negok gambar jew k . hahaha . berlagak mcm laa 
ader yang nak tengok aku punyer keje . tape tape nak syok sendiri kejap .


banyak berlaku kesilapan nie tapi aku da edit elok elok , cuma
 ta save jpeg jew . ni jew yang aku sempat save .

assignment ke 4 , GDT203digital illustration 
subject nie ader 2 task , pertama aku kena lukis gabungan manusia , dubuk ngn biawak .

yang nie pun aku ada edit balik , bulu kat kepala :)

ok , pas siap lukis , aku kena design games website menggunakan gabungan tiga tadi . 
ni lah hasinyer . tade laa susah sangat . agpun aku buat biasa jew , dak dak laen lagi gempak .


task final pulak ,... yang nie aku lagi malu nak tunjuk . org laen buat cantik giler , 
tapi aku ? last minute punyer keje jugak . time lepas print tu , aku memang
 nyesal giler sebab ta buat semua nie awal awal . padan muka aku ! 

ni pic yang aku pilih ..

hasil digital illustrator aku ...

aku tanak tunjuk . haha :P

okey , koklusi yang basi aku neh , hasil kerja aku memang teruk . 
last minute punyer keje . memang aku ta puas aty gilerrrr !!! :( 
nak buat perjanjian sikeeet boley tak ? aku janji tanak buat keje last minute lagi ... 
arghhh ! dari sem 1 berjanji macam nie , tapi tetap jugak buat keje last minute :( 

No comments:

Post a Comment

Give ur love here