Just In My Style , I'll tell U My ♥ . So ,This Is My Confessions . Drop That Beat

Saturday, September 24, 2011

HSM 225

assalamualaikum dan selamat sejahtera semua . ok , entry kali nie , aku nak citer pasal HSM 225 . apa itu HSM 255 ? HSM 255 salah satu subject koko yang aku amik . lebey kurang macam rekreasi laa . ok , pada 20 sept , aku ngn budak-budak art design sem 3 nie kene pergi kem askar wataniah kat pekan , pahang . err nampak jew askar-askar , kiteorang terus kecut perut sebab takut kene ragging . nak tak nak kene hadapi jugak . aku satu group ngn wana , ika , zaty , mamat , syed , che b , mail , daus and am . name group kiteorang "paus" . ok , aktiviti pertama , main teka-teki , kiteorang ta menang sebab amik mase 1 minit 2 saat tuk jawab , ader group laen amik mase 30 saat jew tuk jawab . tape lahh . pastu aktiviti kedua , kiteorang kene masuk hutan . paus diberi arahan tuk mencari jalan keluar mengikut arah tunjuk kompas . pastu masuk hutan , ya Allah , rezak gilerrr . sebab sepanjang perjalanan , kaki kena selam ngn air paya jew . geli giler , pastu satu badan kene serang ngn semut hutan . abis gatal-gatal . tapi , ase nak nagis jew . walau camner pun , kene berusaha cari jalan keluar . laluan kiteorang penuh ngn hutan tebal . sampai di pertengahan jalan , kiteorang sesat . ayoo , memang nazak laa nak cari jalan . papepun , hasil kerjasama group paus niee , akhirnya dapat jugak cari jalan keluar . alhamdulillah . 3 jam duk dalam utan tu ase macam 3 tahun . hahaha . pastu , bile da dapat jalan keluar , kiteorang kene menuju ke sungai untuk aktiviti berkayak . hehehe . tak sabar aku nak kayak nehh . sonokkk !! mase kayak nie , group paus kene bertanding ngn group mane dah , aku lupa sebab exited sangat nak berkayak . last-last group aku menang ! paus hebatt !! hahaha . seronok sebab menang , aku terus terjun ke dalam sungai .. hah !! amekaw , kaki aku terpijak menatang ape taw sampai berdarah . pedih giler . dah la time tu hujan lebat , kaki aku lak ngah kecut lagi gara-gara 3 jam terendam dalam air paya . tuhan jew yang tahu macam maner rase sakit nieh . thx kat mamat , wana , alang , sebab angkat aku mase kaki berdarah . cayangg korang . hehehe . memang seksa aku nak berjalan ngn kaki sakit nie . bile mandi , aku cuci ngn air , fuhhhh pedih gilerrrr . pastu balik hostel , nak pergi klinik da ta sempat sebab klinik da tutup , so tunggu esok hari jelah . d esok hari , aku pergi klinik , doktor cakap , kuman da masuk lam kaki aku . huhu , pastu doktor taruk ubat mati kuman , arhhh pedih kau ! rase nak bagi penyepak jew kat doktor tu . hehehe . tapi hari nie , 24 sept , kulit kaki aku sudah kembali bersatu , da nak sembuh . yeaaaa boley nompat nompat laa pasnie . hehehe . pengalaman ke kem askar wataniah nieee seronok laa jugak . bia dapat sakit pun , semua sebab kecuaian aku sendiri . tapi aku gembira laa , sekurangnyer aku ader pengalaman tuk bina jati diri . yeahhh :)

ART AND DESIGN SEM 3 

sebelum bertolak .

kepada yang geli-geli negok kecederaan nie , sorry yeaa . 




jam aku da mati lemas . jam murahhh .

muka tengah menahan sakitt . rupa buruk . haha .
tudung bapak besar . pinjam fatien punyer . yang aku punyer da basah .

rehat sebentar bersama firna wana . ala ala duk hospital . pic by alang :)


No comments:

Post a Comment

Give ur love here