Just In My Style , I'll tell U My ♥ . So ,This Is My Confessions . Drop That Beat

Saturday, September 10, 2011

HELLO HELLO

hello hello semua . . aku suda kembali ke kuantan . minggu nie memang nazak bagi aku sebab minggu depan hantar semua keje . memandangkan keje aku banyak giler ta siap ag , terpaksalah aku memilih untuk overnite kerana nak siapkan kerjakerja nie . aku sangat letih , sakit badan dan agak stress lah . hah ! amekaw , sape suruh buat keje last minit sangat . pengubat stress aku time buat keje ialah , dengar suara pujaan aty aku . haa .. sape lagi kalo bukan LEE HONG KI tersayang . hee . nie lagu latest FT ISLAND .. layannnn . iloveyou hongki :) 


dalam ngah layan lagu nie , ingat pulak kat mr.z .. ntah macam maner jadinyer aku ngan dye . 
papepun , harap dye sehat selalu , berbahagia , murah rezeki . 

No comments:

Post a Comment

Give ur love here